1. KROK - Kontrola stavu zariadenia/tovaru pred odoslaním
Pred odoslaním zariadenia/tovaru na reklamáciu ho dôkladne skontrolujte. Skontrolujte mechanické časti zariadenia (stav plastov, displeja, klávesnice, pántov atď.). V prípade mechanického poškodenia zariadenia nie je možné uplatniť reklamáciu.
2. KROK - Príprava potrebných dokumentov k reklamácii
Na uplatnenie reklamácie je potrebné zaslať so zariadením nasledovné dokumenty – kópia faktúry, kópia záručného listu, sprievodný list. Sprievodný list by mal obsahovať tieto údaje: meno zákazníka, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, presný popis problému alebo chyby. Nedodanie potrebných dokumentov môže značne predĺžiť vybavenie reklamácie.
3. KROK - Príprava zariadenia na odoslanie k predajcovi/do servisného strediska
Zariadenie určené na reklamáciu je potrebné dôkladne a starostlivo zabaliť. Pripravte si vhodnú nepoškodenú škatuľu (ak máte originálne balenie, prosím využite ho) a výplň. Zariadenie ešte raz skontrolujte z hľadiska mechanického poškodenia. Zariadenie zabaľte do ochrannej fólie so vzduchovými bublinkami (prípadne do iného vhodného materiálu). Do škatule vložte vhodnú výplň (vzduchové vankúšiky, skrčený papier, molitan), na výplň položte zariadenie zabalené vo fólii a zvyšnú časť škatule vyplňte výplňou. Pribaľte potrebné dokumenty. Škatuľu uzavrite a dôkladne prelepte lepiacou páskou. Za poškodenie zariadenia pri preprave servisné stredisko nenesia žiadnu zodpovednosť!
4. KROK - Odoslanie zariadenia k predajcovi/do servisného strediska
Vhodne zabalené zariadenie s potrebnými dokladmi doručte k nám cez vybranú prepravnú spoločnosť. Spravidla najlacnejším spôsobom je poslanie poštou. Zásielky je potrebné posielať doporučené na adresu spoločnosti BigON s.r.o., Partizánska cesta 1702/33, 974 01 Banská Bystrica. Poistenie zásielky je dobrovoľné. Servisné stredisko nenesie žiadnu zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave. Zásielky posielané formou dobierky servisné stredisko nepreberá.
5. KROK - Čakanie na vybavenie reklamácie
Po prijatí zariadenia do servisu je na zariadení vykonaná diagnostika, na základe ktorej sa pristupuje k riešeniu daného problému. Reklamácie sa spravidla realizujú cez autorizované servisné strediská výrobcu/dodávateľa po celej Európe. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 30 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 30 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar (platí v prípade, že tovar z objednávky je dodaný naraz) alebo keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný (platí v prípade, ak tovar z objednávky je doručovaný oddelene na viackrát). Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením písomne listom zaslaným poštou na našu adresu.
VZOR ZMLUVY
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:
Dátum objednania tovaru:
Dátum prijatia tovaru:
Meno a priezvisko spotrebiteľa:
Adresa spotrebiteľa:
Dôvod odstúpenia od zmluvy ( nepovinné ):
Peňažné prostriedky žiadam vrátiť na číslo účtu: , bankové spojenie:
S pozdravom
Dátum:
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 30 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr. Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na adresu sídla spoločnosti bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 30-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
048/399 60 30
Zásielky je potrebné posielať doporučené na adresu spoločnosti BigON s.r.o., Partizánska cesta 1702/33, 974 01 Banská Bystrica. Kontaktujte nás na e-mail reklamacie@bigon.sk alebo na čísle 048/399 60 30.